Vacatures plaatsen kan op meerdere kanalen. Het beste resultaat behaal je door dit doelgroepgericht op je eigen website te doen. Door je eigen werken-bij website te maken krijg je de ruimte om deze pagina helemaal in te richten naar de wensen van een werkzoekende, jouw doelgroep dus. Je geeft hiermee een goed beeld van de personen en de organisatie achter het bedrijf.
Laat de tijd dat de werkgever zich verhief boven de werknemer achter je liggen. Respect en waardering is van levensbelang voor het succes van je organisatie.
Zelf werven. Het klinkt makkelijk, dat is het niet altijd. Veel bedrijven lopen tegen bepaalde zaken aan bij het zelf werven van personeel. Zoals: Hoe presenteer ik mijzelf als bedrijf? Wat voor informatie komt er in de vacature te staan en wat niet? Het is belangrijk om jezelf te onderscheiden van de rest en de aankomende sollicitant als het ware ‘te overtuigen’ om bij jullie te komen werken. Positieve informatie op de vacaturepagina is belangrijk.
Ongeacht wat voor soort organisatie, welke grootte of wat voor branche, wij zien de mogelijkheid te helpen. Het enige wat we verwachten is een open mind voor de WeYou-visie en het om kunnen gaan met kostenbesparing en sollicitanten.
Je eigen werken-bij website is niet het wondermiddel om het aantal zelf geworven sollicitanten op te krikken. Het vergt totale verandering van je bedrijfsimago. Voor veel bedrijven is de verhouding tussen product- en vacature-gerelateerde informatie niet in balans. Er wordt te veel over de producten en/of diensten van het bedrijf verteld, maar niet over de mensen die hierachter zitten.
Creatieve advertentie campagnes zijn (met verrassende aantallen sollicitanten) voor onze klanten succesvol gebleken.
Download de GRATIS brochure en ontdek onze kracht & wat dit voor jouw organisatie kan opleveren