Wij snappen dat er nog veel vragen kunnen zijn omtrent de WeYou methode. Speciaal voor jou hebben we daarom de meest gestelde vragen in een overzicht gezet. Wie weet vind je hier het antwoord wat je zocht! Maar je bent natuurlijk altijd welkom om contact met ons op te nemen!
De WeYouScan is een online vragenlijst die de unieke en interessante punten in kaart brengt voor de potentiële werknemers van je organisatie. De scan is gebaseerd op een eigen ontwikkelde methode, die is samengesteld uit verschillende professionele modellen. In de scan staat het thema ‘werkgeluk’ van jouw organisatie centraal.
Veel organisaties hebben de vacatures op een vacature-pagina staan. Dat is vaak een hele zakelijke pagina met veel tekst. Het resultaat daarvan is dat potentiële sollicitanten geen goed beeld krijgen van het bedrijf, wat hen weerhoud om te solliciteren. Met een werken-bij website laat je door middel van beeld (content) en tekst zien hoe het is om bij jouw organisatie te werken. Dat vergroot niet alleen jouw employer branding, maar levert ook nog eens meer sollicitanten op.
Ja, dat kan! De praktische kant van het wisselen van het WeYou-pakket wordt in overleg met jou en ons team geregeld.
Ja, dit is mogelijk. Een aantal van onze diensten kunnen los of extra worden aangeschaft. Ook hebben wij een aantal diensten die niet binnen een pakket vallen. Klik hier om deze diensten te bekijken!
Onze prijzen zijn opgebouwd uit een éénmalige startprijs voor de bouw van de werken-bij website. Daarnaast is de maandelijkse prijs gebaseerd op het onderhouden en het up-2-date houden van overige activiteiten die komen kijken bij een werken-bij website.
Ja, dit kan. Houd wel rekening met de opzegtermijn van één maand. Ook is de inhoud van het WeYou Pro en Advanced pakket gebaseerd op een afname van minimaal één jaar. Eventuele verrekeningen vinden dan verhoudingsgewijs nog plaats. Het onderhoud en meegaande kosten van de werken-bij website zullen wij dan stoppen en kunnen eventueel overgenomen worden.
Dit is zeker mogelijk! Bij het betalen in termijnen is wel een meerprijs berekend.
De werken-bij websites die door ons ontwikkeld worden zijn gebaseerd op de WeYouScan©. Dit is een online vragenlijst die wij hebben ontwikkeld vanuit verschillende werkgeluk modellen. Door dit onderzoek komen de unieke kernwaarden van jouw organisatie naar boven. Vanuit deze kernwaarden bouwen wij aan jouw unieke werken-bij website waardoor potentiële werknemers zich kunnen identificeren met jouw organisatie.
Wij gebruiken een unieke domeinnaam, omdat dit de resultaten in de zoekmachines sterk verbetert. De vacatures verdwijnen hierdoor niet onder de grote hoeveelheid informatie op jouw corporate website.
Daarnaast is de corporate website gericht op potentiële opdrachtgevers of klanten. Door je werken-bij website op een aparte domeinnaam te registreren, kan je de focus specifiek op de werkzoekende leggen. Zij kunnen alles op één plek vinden wat nodig is om de stap naar solliciteren te zetten.
In samenwerking met jullie websitebeheerder zullen wij een kopje ‘werken-bij’ aanmaken in het menu van de bestaande corporate-website.
Deze link verwijst dan naar jouw werken-bij website
De werken-bij website wordt volgens de meest actuele SEO instellingen opgebouwd om de vindbaarheid in de zoekmachines te vergroten. Maar daarnaast dient de werken-bij website voornamelijk als basis waar naar verwezen wordt bij allerlei wervingsacties, zoals bijvoorbeeld advertentiecampagnes of Social Media berichten.
De content die wij maken bestaat uit foto’s, video’s en teksten. Deze foto’s, video’s en teksten zijn gericht op het zo aantrekkelijk mogelijk uitbeelden van jou organisatie voor jouw toekomstige medewerkers.
Wij brengen de sfeer van je organisatie in beeld, vertellen de verhalen van de medewerkers en het belangrijkste: laten veel trotse en blije gezichten zien!
In overleg met jou wordt een datum vastgesteld waarop onze content makers langs komen om content te maken. Onder onze regie wordt afgestemd wat er wordt verwacht om de perfecte content te creëren. Als voorbereiding kan je wel alvast nadenken welke mensen jij wilt gebruiken voor het perfect plaatje!
WeYou blijft eigenaar van de tekst, foto’s en video’s die gemaakt worden in jouw organisatie. In geval van het opzeggen van de samenwerking, is het mogelijk om de content over te nemen. Hiervoor zullen we een reële prijs rekenen. Gebruik van de content van WeYou zonder samenwerking of overname is niet mogelijk.
Ja, voor Social Job Advertising heb je minimaal een bedrijfsaccount op Facebook nodig. Overige social media accounts zijn altijd mooi meegenomen. Mocht je nog geen social media accounts hebben, maken wij deze graag voor je aan!
Om de Social Job Campagne optimaal te laten functioneren, is het goed om een website te hebben waarop mensen kunnen ‘landen’. Hierdoor kunnen wij de advertentie opnieuw op de social media platformen van de geïnteresseerde mensen voorbij laten komen. Dit vergroot de kans dat potentiele medewerkers zich ook daadwerkelijk inschrijven voor een sollicitatie.
Dat is mogelijk! Wij kunnen campagnes uitvoeren zonder een ‘landingspage’. Maar ons advies is wel altijd om een ‘landingspage’ te hebben.
Die willen wij dan heel graag van je horen. Zo kunnen wij onze antwoorden verder uitbreiden. En uiteraard krijg jij zo snel mogelijk antwoord.
Creatieve advertentie campagnes zijn (met verrassende aantallen sollicitanten) voor onze klanten succesvol gebleken.
Download de GRATIS brochure en ontdek onze kracht & wat dit voor jouw organisatie kan opleveren