Op je werken-bij website laat je op alle mogelijke manieren zien waarom het de moeite is om bij jouw organisatie te werken.
De kick-off met WeYou-scan©, die gebaseerd is op de drie meest bekende modellen van werkgeluk geeft ons alle informatie die nodig is voor jullie nieuwe werken-bij website.
Heel effectief en doelgericht.
Eindeloos zoeken en vastlopen op een doodlopend spoor. Veel te veel ‘klicks’ voor eindbestemming. Inschrijfformulieren met onzinnige invulvelden.
Dit zijn maar een paar voorbeelden waarom een werkzoekende al snel afhaakt. En dat is wel het laatste dat mag gebeuren.
De beste inleving in de werkzoekende en een flinke dosis gezonde logica geeft een zo prettig mogelijke ervaring aan de bezoekers op jullie werken-bij website.
Het resultaat: toename van het aantal enthousiaste sollicitanten.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris tempus nisl vitae magna pulvinar laoreet.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris tempus nisl vitae magna pulvinar laoreet.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris tempus nisl vitae magna pulvinar laoreet.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris tempus nisl vitae magna pulvinar laoreet.
Modal Footer Content
op basis van werelds bekendste modellen van werkgeluk voeren we een online scan uit of we komen bij u langs
Op basis van de data uit de scan zetten we de eerste stapper in de ontwikkeling van de werken-bij website.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris tempus nisl vitae magna pulvinar laoreet.
Met de werken-bij site zijn we gefocused op de (potentiele) werkzoekende. Deze doelgroep wordt expliciet via deze site aangesproken. Op deze manier zal de vindbaarheid via Google groeien. Zo wordt de site volledig geoptimaliseerd volgens de meest actuele SEO-richtlijnen.
Je werken-bij site biedt de mogelijkheid om de landingsplaats te zijn voor al je wervingsactiviteiten.
Naast je vacatures is alles te vinden wat je belangrijk vindt voor een sterk en aantrekkelijk werkgeversmerk. Met alle je campagne-activiteiten verleidt je tot nieuwsgierigheid en lok je geïnteresseerden naar je werken-bij website.
Eigenlijk wordt de werken-bij website meerdere keren gemaakt. Niet alleen voor de desktop, maar juist ook voor de tablet en het mobiel. Zo krijgen ook de mobiele bezoekers een goede mogelijkheid om een mooie eerste indruk van je organisatie te krijgen.
Klik hieronder voor de uitgebreide toelichting.
Creatieve advertentie campagnes zijn (met verrassende aantallen sollicitanten) voor onze klanten succesvol gebleken.
Download de GRATIS brochure en ontdek onze kracht & wat dit voor jouw organisatie kan opleveren