De juiste snaar raken, daar gaat het om. Wij zorgen voor creatieve online content waarbij de werkzoekende nieuwsgierig wordt en uiteindelijk besluit te solliciteren. Omdat bekent is dat deze stap pas na meerdere momenten van bevestiging plaats vindt, richten we onze content op die momenten.
Vanzelfsprekend zijn de machines of de projecten die je levert heel mooi. Maar om te laten zien dat je een aantrekkelijke werkgever bent, kan een enthousiaste, positieve medewerker niet ontbreken. Zo beeld je je positieve werkgeversimago uit.
op basis van werelds bekendste modellen van werkgeluk voeren we een online scan uit of we komen bij u langs
Op basis van de data uit de scan zetten we de eerste stapper in de ontwikkeling van de werken-bij website.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris tempus nisl vitae magna pulvinar laoreet.
Werkzoekenden oriënteren zich online. Bij elk positief en enthousiast bericht over jouw organisatie zijn zij weer een stap dichter bij het moment om bij je te solliciteren. Met ons creatieve team voeren wij online met positieve berichten over jouw organisatie.
Vacatures in ‘nieuwe stijl’ zijn gebaseerd op het principe van storytelling. De lezer wordt meegenomen in het verhaal van. Zo krijgt de eigen fantasie de ruimte om verdere invulling in het verhaal te geven. Opeens wordt een vacature een droom waarin de lezer de hoofdrol heeft.
Wat trekt de meeste aandacht? Het onverwachte. Arbeidsmarktcommunicatie is van nature erg conservatief. Maar de markt is veranderd en de werkzoekenden zijn in een luxe positie. Dit maakt dat er juist vooruitstrevende communicatie nodig is. Daar is creativiteit voor nodig.
Klik hieronder voor de uitgebreide toelichting.
Creatieve advertentie campagnes zijn (met verrassende aantallen sollicitanten) voor onze klanten succesvol gebleken.
Download de GRATIS brochure en ontdek onze kracht & wat dit voor jouw organisatie kan opleveren