DE HOOFDPERSOON IN DIT VERHAAL IS

Den Bleker Buitenplezier

Den Bleker is een familiebedrijf dat al bijna 100 jaar bestaat. In het groene hart hebben ze verdeeld over drie vestigingen een totaal aanbod voor alles wat nodig is voor het buitenleven. Van robotmaaiers tot schuttingen, van buitenverblijven tot klompen. Er is geen ‘nee’ mogelijk bij deze organisatie.

Maak kennis met Den Bleker Buitenplezier

Den Bleker is een dynamische organisatie. De klanttevredenheid staat er hoog in het vaandel. Het bedrijf is uitgegroeid tot een hecht team van meer dan 30 enthousiaste medewerkers. Door het groeiende aantal klanten wordt het steeds belangrijker om ook het team nog verder uit te breiden.
“Ondanks dat we al een heel dynamische organisatie zijn, krijgen we er nu een extra dynamiek bij doordat we veel meer sollicitanten krijgen en nieuwe mensen kunnen aannemen.” (Nanda Den Bleker)

Het plan in het verhaal met Den Bleker Buitenplezier

De druk liep op, vacatures bleven niet ingevuld, en het aantal opdrachten groeide. Daardoor komen er nieuwe vacatures bij. Dat was het startmoment waar het verhaal begint en we met de WeYou methode zijn begonnen. Vanuit de 5 stappen van de methode is de structuur opgezet. Vooral met de laatste stap, het promoten van de vacatures via Facebook werd de doorbraak bereikt. Er ontstond een stroom van sollicitanten.

Dynamische organisatie

Altijd mensen nodig

Werken aan buitenplezier

Een mooi verhaal

Doordat er structureel gebouwd is aan een goede basis is er een belangrijke basis gelegd voor toekomstige succesvolle wervingsactiviteiten. Dat betekent niet dat er na deze basis niets meer hoeft plaats te vinden. Maar de basis is juist zo waardevol omdat alle activiteiten die vervolgens plaatsvinden sneller resultaat boeken. Dat is de reden dat de social media advertenties altijd erg succesvol zijn.

Het WeYou effect bij Den Bleker Buitenplezier

Groeiend team
20%
Nog meer enthousiasme
50%
Groei werkplezier
30%

Wat kan WeYou voor jouw organisatie betekenen?

Ongeacht wat voor soort organisatie, welke grootte of wat voor branche, wij zien de mogelijkheid te helpen. Het enige wat we verwachten is een open mind voor de WeYou-visie en om kunnen gaan met kostenbesparing en sollicitanten.

Alle succesverhalen