Employer branding

Verleiden om vacatures in te vullen

EEN NIEUWE RELATIE ZONDER VERLEIDEN MOGELIJK?

Binnen het dierenrijk is een paringsdans als lokmiddel om te verleiden heel gewoon. De mens gebruikt ook allerlei manieren om met verleiden een toekomstige relatie voor zich te winnen. 

Daarom is het volkomen logisch om als organisatie je aantrekkelijkheid in te zetten om je nieuwe medewerkers te versieren. De aantrekkingskracht van je positieve werkgevers-imago is bijzonder sterk. 

Het wordt tijd om het of te maken met je organisatie. Geef toe; jullie zijn toch de moeite waard?

Wat is Employer Branding?

Nederland telt weer een groeiend aantal vacatures. En ook het aantal werkzoekende is toegenomen.

Het is van groot belang om jouw bedrijf te presenteren als aantrekkelijke en interessante werkgever. Zo val je niet alleen op tussen al die andere vacatures maar groeit ook je bekendheid als leukste werkgever.
Daarom is het dus belangrijk om te werken aan jouw Employer Branding.

Hoe start je met Employer Branding?

Wil jij het imago van jouw bedrijf een boost geven? Is jouw organisatie zo druk dat je hier (even) geen tijd voor hebt? Loop je vast of weet je niet waar je überhaupt moet beginnen? Geen paniek! Wij helpen je!

’HET EXTREME EFFECT VAN EEN POSITIEF WERKGEVERSIMAGO OP DE GROEI VAN DE ORGANISATIE WORDT DOOR VEEL WERKGEVERS ONDERSCHAT’

5 Stappen: Een op maat gemaakte route naar jouw werkgeversmerk

Het is belangrijk om te weten wie je bent als organisatie. Dit maakt het mogelijk om te communiceren richting je werkzoekenden. Zij leren je kennen niet op basis van je vacatures, maar op basis van wie je bent. Deze eerste stap moet glashelder zijn, het is het fundament waarop jij je wervingsproces ontwikkelt!