Zelf vinden is altijd beter
Dringend personeel nodig?
Dringend personeel nodig? Een meerderheid van de werkgevers zal dit laten uitbesteden aan een uitzendbureau, zeker als de nood aan de man is. Doe dit niet! Ga zelf aan de slag. Zorg dat de vacaturepagina ‘werkgeluk’ uitstraalt en deze goed te vinden is via de homepagina. Plaats ook je vacatures op meerdere kanalen dan alleen je eigen website.
Dit levert het jou op
Een werken-bij site is meer dan een vacature site
Urgentie gaat niet boven kwaliteit
Onze aanpak
Het maken van een werken-bij website draait om meer dan alleen een mooie site met een strak design. Een krachtige juiste werken-bij website laat zien wie jij bent als organisatie en specifiek als werkgever. Het zal je toekomstige kandidaten enthousiasmeren en verleiden om contact te zoeken.
Om te ontdekken wie jij bent als organisatie, hebben wij de unieke WeYouScan© ontwikkeld. Deze scan is gebaseerd op de meest bekende modellen van werkgeluk. Het geeft ons de belangrijkste informatie die nodig is om jouw werken-bij website een autentieke uitstraling te geven.
Boost je werkgeversimago
Bij jou wil ik werken!
Jij bent een topwerkgever en dat wil je laten zien! Een werken-bij website is hiervoor hét platform waar je aan toekomstige medewerkers de sfeer in jouw organisatie kan laten proeven. Zo kunnen zij zich identificeren met jouw organisatie en is de kans groter op een goede match. En ook hetgeeft gelijk een flinke boost aan je werkgeversimago.
Eenvoudig en makkelijk solliciteren
De juiste vacature op de juiste plek
De belangrijkste stap in dit verhaal, is dat geïnteresseerden gaan reageren op jouw vacatures. De werken-bij website wordt zo ingericht, dat de bezoeker eenvoudig de juiste weg beloopt naar de vacatures. Door het toepassen van storytelling bij het schrijven van de vacatures , spreken dit de potentiële kandidaat nóg meer aan. Als de kandidaat de stap neemt om op de vacature te reageren, wordt dit makkelijk gemaakt door een kort sollicitatieformulier of zelfs de whatsapp mogelijkheid. Dit zorgt uiteindelijk voor de optimale kandidaat beleving op jouw werken-bij website!
Jouw vacatures zijn vindbaar
Betere vindbaarheid en naamsbekendheid
Het plaatsen van vacatures op je corporate- of bedrijfswebsite maken het vinden van deze vacatures lastiger. Door de grote hoeveelheid informatie op jouw site, springt de vacature er maar moeilijk uit. Vaak is de content van zo’n site vooral gericht op de klant en met vacatures willen we vindbaar zijn voor de werkzoekende. Dat is een groot voordeel van een aparte werken-bij website. Dit is de plek die zich volledig richt op geïnteresseerden potentiele werknemers. Je vacatures zijn goed vindbaar ook via Google zijn de vacatures sneller te vinden.
Doordat je beter vindbaar bent en je laat zien hoe leuk het is om bij jouw organisatie te werken, groeit je naamsbekendheid. Mensen worden enthousiast over jouw organisatie. Niet alleen om wat je verkoopt, maar ook om hoe de werksfeer is. Je staat steeds meer bekent als een leuke werkgever.
SOLLICIKLANT
BEHANDEL DE SOLLICITANT ALS EEN AANKOMENDE KLANT
Respect en waardering is van levensbelang voor het succes van je organisatie.
Urgentie gaat niet boven kwaliteit
Iemand die dringend personeel nodig heeft, slaat vaak de snelste weg in. Uitzendkrachten bijvoorbeeld. Deze zijn niet alleen duur, ook moet je ze inwerken en zijn ze gauw weer weg. Al je kennis die je ze in die korte periode mee hebt gegeven gaat dan zo goed als verloren. Wil je zelf aan de slag? Dit kan het beste door je vacatures beter zichtbaar te maken en zoveel mogelijk relevante informatie bij de vacature te plaatsen. Vertel wat meer over het type mens dat bij je bedrijf werkt. Een paar foto’s van de werkvloer is bijvoorbeeld ook een goede aanvulling op je vacature. Zo zijn er talloze mogelijkheden, zie jij ze al?
Wat kan WeYou voor jouw organisatie betekenen?
Ongeacht wat voor soort organisatie, welke grootte of wat voor branche, wij zien de mogelijkheid te helpen. Het enige wat we verwachten is een open mind voor de WeYou-visie en het om kunnen gaan met kostenbesparing en sollicitanten.
Doe het zelf!
Zelfstandig personeel vinden. Het klinkt makkelijk, dat is het niet altijd. Zeker niet als je dringend personeel nodig hebt. Veel bedrijven lopen tegen bepaalde dingen aan bij het zelf werven van personeel. Zoals: Hoe presenteer ik mijzelf als bedrijf? Wat voor informatie komt er in de vacature te staan en wat niet? Het is belangrijk om jezelf te onderscheiden van de rest en de aankomende sollicitant als het ware ‘te overtuigen’ om bij jullie te komen werken. Positieve informatie op de vacaturepagina is belangrijk.
WERKGELUK
Herken je in ons verhaal
Werkgeluk is één van de belangrijkste factoren voor succes op de werkvloer
Werkgeluk brengt medewerkers in een maximale vorm van ontwikkeling.
Succesverhalen
Wordt succesvoller in het aantrekken van toekomstige werknemers door gebruik te maken van een eigen werken-bij website. Het is een krachtige wervingstool om potentiële kandidaten enthousiast te maken over jouw organisatie. Het laat de cultuur en de sfeer in jouw organisatie zien. Daarnaast geeft de werken-bij website alle ruimte voor jouw openstaande vacatures. Je eigen werken-bij website is de ideale plek om je aankomende medewerkers te verleiden om te solliciteren.
Dit levert het jou op
Een werken-bij site is meer dan een vacature site
Het begint bij het begin
Onze aanpak
Het maken van een werken-bij website draait om meer dan alleen een mooie site met een strak design. Een krachtige juiste werken-bij website laat zien wie jij bent als organisatie en specifiek als werkgever. Het zal je toekomstige kandidaten enthousiasmeren en verleiden om contact te zoeken.
Om te ontdekken wie jij bent als organisatie, hebben wij de unieke WeYouScan© ontwikkeld. Deze scan is gebaseerd op de meest bekende modellen van werkgeluk. Het geeft ons de belangrijkste informatie die nodig is om jouw werken-bij website een autentieke uitstraling te geven.
Boost je werkgeversimago
Bij jou wil ik werken!
Jij bent een topwerkgever en dat wil je laten zien! Een werken-bij website is hiervoor hét platform waar je aan toekomstige medewerkers de sfeer in jouw organisatie kan laten proeven. Zo kunnen zij zich identificeren met jouw organisatie en is de kans groter op een goede match. En ook hetgeeft gelijk een flinke boost aan je werkgeversimago.
Eenvoudig en makkelijk solliciteren
De juiste vacature op de juiste plek
De belangrijkste stap in dit verhaal, is dat geïnteresseerden gaan reageren op jouw vacatures. De werken-bij website wordt zo ingericht, dat de bezoeker eenvoudig de juiste weg beloopt naar de vacatures. Door het toepassen van storytelling bij het schrijven van de vacatures , spreken dit de potentiële kandidaat nóg meer aan. Als de kandidaat de stap neemt om op de vacature te reageren, wordt dit makkelijk gemaakt door een kort sollicitatieformulier of zelfs de whatsapp mogelijkheid. Dit zorgt uiteindelijk voor de optimale kandidaat beleving op jouw werken-bij website!
Jouw vacatures zijn vindbaar
Betere vindbaarheid en naamsbekendheid
Het plaatsen van vacatures op je corporate- of bedrijfswebsite maken het vinden van deze vacatures lastiger. Door de grote hoeveelheid informatie op jouw site, springt de vacature er maar moeilijk uit. Vaak is de content van zo’n site vooral gericht op de klant en met vacatures willen we vindbaar zijn voor de werkzoekende. Dat is een groot voordeel van een aparte werken-bij website. Dit is de plek die zich volledig richt op geïnteresseerden potentiele werknemers. Je vacatures zijn goed vindbaar ook via Google zijn de vacatures sneller te vinden.
Doordat je beter vindbaar bent en je laat zien hoe leuk het is om bij jouw organisatie te werken, groeit je naamsbekendheid. Mensen worden enthousiast over jouw organisatie. Niet alleen om wat je verkoopt, maar ook om hoe de werksfeer is. Je staat steeds meer bekent als een leuke werkgever.