Zelf vinden is altijd beter

Dringend personeel nodig?

Dringend personeel nodig? Een meerderheid van de werkgevers zal dit laten uitbesteden aan een uitzendbureau, zeker als de nood aan de man is. Doe dit niet! Ga zelf aan de slag. Zorg dat de vacaturepagina ‘werkgeluk’ uitstraalt en deze goed te vinden is via de homepagina. Plaats ook je vacatures op meerdere kanalen dan alleen je eigen website. 

Dit levert het jou op

Een werken-bij site is meer dan een vacature site

  • personeel-6-1-e1660812152423.png
    Het geef potentiële kandidaten dé bevestiging om contact op te nemen
  • personeel-6-1-e1660812152423.png
    Er is een grotere kans op de juiste match
  • personeel-6-1-e1660812152423.png
    Je werkgeversimago krijgt op deze manier een boost
  • personeel-6-1-e1660812152423.png
    Het is jouw eigen complete online werving platform
  • personeel-6-1-e1660812152423.png
    Door deze site zijn je vacatures via google beter vindbaarheid

Urgentie gaat niet boven kwaliteit

Onze aanpak

Het maken van een werken-bij website draait om meer dan alleen een mooie site met een strak design. Een krachtige juiste werken-bij website laat zien wie jij bent als organisatie en specifiek als werkgever. Het zal je toekomstige kandidaten enthousiasmeren en verleiden om contact te zoeken.

Om te ontdekken wie jij bent als organisatie, hebben wij de unieke WeYouScan© ontwikkeld. Deze scan is gebaseerd op de meest bekende modellen van werkgeluk. Het geeft ons de belangrijkste informatie die nodig is om jouw werken-bij website een autentieke uitstraling te geven.

Boost je werkgeversimago

Bij jou wil ik werken!

Jij bent een topwerkgever en dat wil je laten zien! Een werken-bij website is hiervoor hét platform waar je aan toekomstige medewerkers de sfeer in jouw organisatie kan laten proeven. Zo kunnen zij zich identificeren met jouw organisatie en is de kans groter op een goede match. En ook hetgeeft gelijk een flinke boost aan je werkgeversimago.

Eenvoudig en makkelijk solliciteren

De juiste vacature op de juiste plek

De belangrijkste stap in dit verhaal, is dat geïnteresseerden gaan reageren op jouw vacatures. De werken-bij website wordt zo ingericht, dat de bezoeker eenvoudig de juiste weg beloopt naar de vacatures. Door het toepassen van storytelling bij het schrijven van de vacatures , spreken dit de potentiële kandidaat nóg meer aan. Als de kandidaat de stap neemt om op de vacature te reageren, wordt dit makkelijk gemaakt door een kort sollicitatieformulier of zelfs de whatsapp mogelijkheid. Dit zorgt uiteindelijk voor de optimale kandidaat beleving op jouw werken-bij website!

Jouw vacatures zijn vindbaar

Betere vindbaarheid en naamsbekendheid

Het plaatsen van vacatures op je corporate- of bedrijfswebsite maken het vinden van deze vacatures lastiger. Door de grote hoeveelheid informatie op jouw site, springt de vacature er maar moeilijk uit. Vaak is de content van zo’n site vooral gericht op de klant en met vacatures willen we vindbaar zijn voor de werkzoekende. Dat is een groot voordeel van een aparte werken-bij website. Dit is de plek die zich volledig richt op geïnteresseerden potentiele werknemers. Je vacatures zijn goed vindbaar ook via Google zijn de vacatures sneller te vinden.

Doordat je beter vindbaar bent en je laat zien hoe leuk het is om bij jouw organisatie te werken, groeit je naamsbekendheid. Mensen worden enthousiast over jouw organisatie. Niet alleen om wat je verkoopt, maar ook om hoe de werksfeer is. Je staat steeds meer bekent als een leuke werkgever.

SOLLICIKLANT

BEHANDEL DE SOLLICITANT ALS EEN AANKOMENDE KLANT

Laat de tijd dat de werkgever zich verhief boven de werknemer achter je liggen.
Respect en waardering is van levensbelang voor het succes van je organisatie.
uitzendbureau's, uitzendkrachten, kosten, kwaliteit

Urgentie gaat niet boven kwaliteit

Iemand die dringend personeel nodig heeft, slaat vaak de snelste weg in. Uitzendkrachten bijvoorbeeld. Deze zijn niet alleen duur, ook moet je ze inwerken en zijn ze gauw weer weg. Al je kennis die je ze in die korte periode mee hebt gegeven gaat dan zo goed als verloren. Wil je zelf aan de slag? Dit kan het beste door je vacatures beter zichtbaar te maken en zoveel mogelijk relevante informatie bij de vacature te plaatsen. Vertel wat meer over het type mens dat bij je bedrijf werkt. Een paar foto’s van de werkvloer is bijvoorbeeld ook een goede aanvulling op je vacature. Zo zijn er talloze mogelijkheden, zie jij ze al?

Wat kan WeYou voor jouw organisatie betekenen?

Ongeacht wat voor soort organisatie, welke grootte of wat voor branche, wij zien de mogelijkheid te helpen. Het enige wat we verwachten is een open mind voor de WeYou-visie en het om kunnen gaan met kostenbesparing en sollicitanten.

Doe het zelf!

Zelfstandig personeel vinden. Het klinkt makkelijk, dat is het niet altijd. Zeker niet als je dringend personeel nodig hebt. Veel bedrijven lopen tegen bepaalde dingen aan bij het zelf werven van personeel. Zoals: Hoe presenteer ik mijzelf als bedrijf? Wat voor informatie komt er in de vacature te staan en wat niet? Het is belangrijk om jezelf te onderscheiden van de rest en de aankomende sollicitant als het ware ‘te overtuigen’ om bij jullie te komen werken. Positieve informatie op de vacaturepagina is belangrijk.

Leuke foto's of video's

WERKGELUK

Herken je in ons verhaal

Fluitend naar het werk en zingend weer naar huis. Wie wilt dat nou niet?

Werkgeluk is één van de belangrijkste factoren voor succes op de werkvloer

Werkgeluk brengt medewerkers in een maximale vorm van ontwikkeling.

Succesverhalen

Werken-bij website

Bereik de juiste kandidaten

Wordt succesvoller in het aantrekken van toekomstige werknemers door gebruik te maken van een eigen werken-bij website. Het is een krachtige wervingstool om potentiële kandidaten enthousiast te maken over jouw organisatie. Het laat de cultuur en de sfeer in jouw organisatie zien. Daarnaast geeft de werken-bij website alle ruimte voor jouw openstaande vacatures. Je eigen werken-bij website is de ideale plek om je aankomende medewerkers te verleiden om te solliciteren.

Dit levert het jou op

Een werken-bij site is meer dan een vacature site

  • personeel-6-1-e1660812152423.png
    Het geef potentiële kandidaten dé bevestiging om contact op te nemen
  • personeel-6-1-e1660812152423.png
    Er is een grotere kans op de juiste match
  • personeel-6-1-e1660812152423.png
    Je werkgeversimago krijgt op deze manier een boost
  • personeel-6-1-e1660812152423.png
    Het is jouw eigen complete online werving platform
  • personeel-6-1-e1660812152423.png
    Door deze site zijn je vacatures via google beter vindbaarheid

Het begint bij het begin

Onze aanpak

Het maken van een werken-bij website draait om meer dan alleen een mooie site met een strak design. Een krachtige juiste werken-bij website laat zien wie jij bent als organisatie en specifiek als werkgever. Het zal je toekomstige kandidaten enthousiasmeren en verleiden om contact te zoeken.

Om te ontdekken wie jij bent als organisatie, hebben wij de unieke WeYouScan© ontwikkeld. Deze scan is gebaseerd op de meest bekende modellen van werkgeluk. Het geeft ons de belangrijkste informatie die nodig is om jouw werken-bij website een autentieke uitstraling te geven.

Boost je werkgeversimago

Bij jou wil ik werken!

Jij bent een topwerkgever en dat wil je laten zien! Een werken-bij website is hiervoor hét platform waar je aan toekomstige medewerkers de sfeer in jouw organisatie kan laten proeven. Zo kunnen zij zich identificeren met jouw organisatie en is de kans groter op een goede match. En ook hetgeeft gelijk een flinke boost aan je werkgeversimago.

Eenvoudig en makkelijk solliciteren

De juiste vacature op de juiste plek

De belangrijkste stap in dit verhaal, is dat geïnteresseerden gaan reageren op jouw vacatures. De werken-bij website wordt zo ingericht, dat de bezoeker eenvoudig de juiste weg beloopt naar de vacatures. Door het toepassen van storytelling bij het schrijven van de vacatures , spreken dit de potentiële kandidaat nóg meer aan. Als de kandidaat de stap neemt om op de vacature te reageren, wordt dit makkelijk gemaakt door een kort sollicitatieformulier of zelfs de whatsapp mogelijkheid. Dit zorgt uiteindelijk voor de optimale kandidaat beleving op jouw werken-bij website!

Jouw vacatures zijn vindbaar

Betere vindbaarheid en naamsbekendheid

Het plaatsen van vacatures op je corporate- of bedrijfswebsite maken het vinden van deze vacatures lastiger. Door de grote hoeveelheid informatie op jouw site, springt de vacature er maar moeilijk uit. Vaak is de content van zo’n site vooral gericht op de klant en met vacatures willen we vindbaar zijn voor de werkzoekende. Dat is een groot voordeel van een aparte werken-bij website. Dit is de plek die zich volledig richt op geïnteresseerden potentiele werknemers. Je vacatures zijn goed vindbaar ook via Google zijn de vacatures sneller te vinden.

Doordat je beter vindbaar bent en je laat zien hoe leuk het is om bij jouw organisatie te werken, groeit je naamsbekendheid. Mensen worden enthousiast over jouw organisatie. Niet alleen om wat je verkoopt, maar ook om hoe de werksfeer is. Je staat steeds meer bekent als een leuke werkgever.