Waarom je altijd beeldmateriaal moet gebruiken
Het wel of niet gebruiken van beeldmateriaal voor het invullen van vacatures maakt tegenwoordig een groot verschil. Zo’n groot verschil, dat het ook niet meer
Bij deelname aan het WeYou-concept wel 15% korting op de basiskosten van de werkenbij-website!
De maand augustus is uitgeroepen tot een nieuwe actiemaand.
Veel organisaties maken gebruik van de vakantietijd om juist in deze periode het onderhoud te laten plaatsvinden. Met als doel om weer helemaal klaar te zijn voor de ‘tweede helft’.
En om na deze vakantietijd ook succesvoller personeel te werven, springen wij met WeYou daar graag op in. Wanneer je binnen deze maand de samenwerking met WeYou aangaat, zal dat je extra voordeel opleveren. Voor welke samenwerkingsoptie je ook kiest, je krijgt 15% korting op de basiskosten van de werkenbij-website!
Het invullen van vacatures neemt al vaak meer tijd in dan je lief is. Stel daarom niet uit om te zorgen dat je zo snel mogelijk een goede basis hebt met je eigen werken-bij website. De basis voor al je wervingsactiviteiten voor nu en in de toekomst.
Met dit aanbod stimuleren we je graag om snel tot actie over te gaan.
Kom erachter wat je goed doet, en waar je kansen liggen in je wervingsproces. Wij analyseren gratis en volledig vrijblijvend je online omgeving op een aantal relevante punten die het wervingssucces sterk kunnen beïnvloeden, vervolgens ontvangt je de resultaten per e-mail.
Wil je liever deze vrijblijvende analyse tijdens een persoonlijk gesprek door één van onze professionals, dan kan dit natuurlijk ook. En ook dit is zonder kosten.
Het wel of niet gebruiken van beeldmateriaal voor het invullen van vacatures maakt tegenwoordig een groot verschil. Zo’n groot verschil, dat het ook niet meer
Generatie Z (ook wel Gen Z) is de nieuwe generatie waarvoor de werkvloer plaats moet gaan maken. Deze generatie gaat zich mengen met de millennials.
Op de foto’s worden je medewerkers zo leuk mogelijk gepresenteerd. Lachende gezichten, plezier, bevlogenheid en werklust staan centraal bij je medewerkers. Je bent niet voor niets een aantrekkelijke werkgever.
Wij gebruiken ook video om het bedrijf zo aantrekkelijk mogelijk neer te zetten. Video geeft nóg meer bereik dan foto’s en tekst. De medewerkers, het bedrijf zelf en leuke momenten worden gefilmd.
Een goede en pakkende tekst schrijven is een vak apart. Door onze jarenlange ervaring in de recruitment-branche weten wij story-telling goed in te zetten. Zoals bij een goed boek, word je ook hier meegenomen in het verhaal.